if u guy xkenal ct ,ape yg akan korang akan pkir tntg ct??

Friday, April 6, 2012

berkhayal dan mengelamun sebentar ^_^

assalamualaikum dan salam sejahtera bg yg bukan islam ^_^

seperti biasa apabila malam menjelang , aku akan menyelusup ke satu sudut di dalam rumah yang bernama dapur...dimana target utama aku adalah meja makan . .  okeyh aku lapar, nak pi cari sesuatu yang boleh dimakan oleh aku..
dalam mata pencarian aku tu,akhirnya aku berjaya menemui tin yang berisi biskut2 coklat munchy...fuhh..cun!!
huhu ...sejak bila mak aku beli pon xtaw...rezeki aku la katakan :D
dengan tanpa berfikir panjang aku terus membuka penutup tin  dan mengambil sepeket biskut coklat tuh dan terus menuju masuk ke dalam bilik...
yei..yei....~ dapat biskut...yei..yei ...~
( jgn amalkan perilakuan seperti ini bila korang dh umr 18 thn ke atas :D )


kruppp!!kruppp!!! kruppp!!...

bunyi biskut coklat yang dikunyah rakus oleh si gergasi yg lapar.. sambil memandang ke arah laptop aku ,
tetiba aku terasa bosan...ehhh' knapa bosan erk?? sambil mengerut dahi dan biskut separa hancur ditangan..
mulalah aku mula berkhayal dan mengelamun~

kalau lah aku nobita mesti seronok kan?? damn!! ape kejadahnye aku pikr macam nieyh? okeyh!
sebabnya bila ada nobita,disitu akan adenye doremon...kan?? wahh bestnye klu ade doremon ... :))


hai nama kite doremon..kite C.N.A  yg punya :D


kalau lah aku ade doremon!first nanti aku nak mintak dia pinjamkan aku 
"pintu kemana saja" jyyeahh...


dengan pintu itu aku dapat pergi kemana saja aku hendak pergi...great!!
nak jumpa kawan ke??..nak pergi tngok beruang kat kutub utara ke?? or sekodeng bf aku mandi ker...
okeyh!! tu xbgus..jgn buat okeyh :))

yang kedua aku nak dia bawa keluarkan mesin pajak gadai(ha..sapa perminat setia doremon kecik2 dulu mesti  thu alat ape tu kan ? ) hahaha... segala barang aku yang xberguna lagi akan ku pajak gadai, so dapatlah income dari kat situ juga kan ...


haa~~ lepas tuh ape lagi yer?? tolong aku fikirkan jap bole??



okeyh.. yang ketiga aku nak benda dkat atas kepala die tuh.
.teng...teng..teng... TELECOPTER !
senang sikitkan bila ade benda ni...agak nak tngok konsert ke ape bagai..boleh la guna bnda nieyh  terbang naik atas stage terus kan  :P

lepas tuh yang keempat aku nak dia pinjamkan aku ''laci ajaib'' ala.. laci tuh boleh bawak kiter ke masa depan tuh okeyh!
ni barang yang paling best la~~



aku akan masuk kedalam laci ajaib tuh dan pergi ka masa hadapan..
aku nak tengok muka suami aku....wink...wink... ^_^









wow amazing!!!

dah tengok muka suami aku dah, lepas tuh aku nak laci ajaib ni bawa aku pergi kemasa hadapan pula..LINCAH aku ni ... >.<

wengg..weng..weng.....





************************





warghhh kejap nye sampai... malaysia ke ni ?? wau..wah..wah . o.0



kalau lagi hadapan??? macam mana pulak yer?? laci ajaib..nak tengok..nak tengok...
lincah..lincah!! weng~~ weng~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




erk??? =,='' ... laci ajaib nieyh dah rosak kot?? ermm xpela,bg balik je la kat doremon . .k baiii!!

(sambung makan biskut coklat balik )




thankz for reading ^_^''




No comments:

Post a Comment