if u guy xkenal ct ,ape yg akan korang akan pkir tntg ct??

Thursday, September 20, 2012

IDM serial number :>

huhuhu... wasalam kepada semua pembaca blog yg selalu jer melihat perkembangan blogger aku ni.. ^.<V
anyway sorie coz dh lama aku x update blogger ni.. sampai dh bersarang dah blogger aku ni..haha..
biasa la kehidupan seorang student nieyh, xlari daripada belengunya assignment yg betimbun-timbun dari pada lecturer yg dsayangi sekalian.. haha :p
erkk.. motif aku cakap pasal study nieyh kenapa -,-
sedangkan aku kat sini dengan satu tajuk baru aku bukan lah untuk menulis tentang perasan aku yg slu je senoi+sengal = sewelzzzz ~_~ ataupon tentang2 study ape bagai nieyh..
 semak otak der >.<''
haha, kita stop jap tlis pasal semua tuh..^.^
aku kat sini kali ni untuk  berkongsi cara untuk hack idm korang secara manual tanpa perlu download crack dan sebagainya. Tapi korang perlu ada software IDM yang jenis trial la. kalau tidak macam mana
mahu crack kan.. kah3..

Step 1. Download IDM trial version

Step 2. Korang updated kan idm tersebut jika IDM lapuk punya.. :)

Step 3. Oraite Korang tekan register akan keluar dialog minta korang masukkan 
name, last name , email , serial key.

Step 4. Korang masukkan nama korang dan email korang juga serta ambik salah 1
serial key dibawah.



RLDGN-OV9WU-5W589-6VZH1
HUDWE-UO689-6D27B-YM28M 
UK3DV-E0MNW-MLQYX-GENA1 
398ND-QNAGY-CMMZU-ZPI39 
GZLJY-X50S3-0S20D-NFRF9 
W3J5U-8U66N-D0B9M-54SLM 
EC0Q6-QN7UH-5S3JB-YZMEK 
UVQW0-X54FE-QW35Q-SNZF5 
FJJTJ-J0FLF-QCVBK-A287M
Pastu klik ok untuk register

Step 5. Oraite lepas tekan ok software tu keluar popup cakap fake serial key dan IDM akan
tertutup. Maka Disini permainan bermula.. kah3..

Step 6. Korang pergi Start>run pastu korang taip perkataan dibawah yang Admin bold.
notepad %windir%\system32\drivers\etc\hosts 

Kepada Pengguna Xp skip langkah ini tru ke step 7., 

Note: Kepada Pengguna Windows 7 atau vista korang akan mengalami masalah untuk 
save host fail.So cara bagi pengguna windows 7 dan vista untuk mencari fail adalah seperti 
dibawah:
Pergi C:/ drive pastu pergi ke folder windows then pergi ke system32 pastu pilih driver
folder dan pastu korang pergi ke Etc folder. (dalam folder etc korang akan nampak host fail)

Korang rightclick fail host tersebut pilih properties pastu pilih security>pilih Admin accaunt
bawah tu korang akan nmpak button edit(didepan change of permision) .

sekarang korang bagi user full control and write and read rights dan klik pada apply dan klik pada c Ok, sekarang pengguna 7 boleh edit host fail dan boleh save host fail tersebut..


Step 7. Korang buka fail host tesebut akan keluar seperti gambar dibawah




  Sekarang korang copy dan paste pada yang Admin tandakan diatas

127.0.0.1    tonec.com
127.0.0.1    www.tonec.com
127.0.0.1    registeridm.com
127.0.0.1    www.registeridm.com
127.0.0.1    secure.registeridm.com
127.0.0.1    internetdownloadmanager.com
127.0.0.1    www.internetdownloadmanager.com
127.0.0.1    secure.internetdownloadmanager.com
127.0.0.1    mirror.internetdownloadmanager.com
127.0.0.1    mirror2.internetdownloadmanager.com


selepas letak kod diatas, save fail notepade tesebut. dan exit.
Sekarang korang start Internet download manager, dan IDM korang sudah divonvert menjadi full version walaupun korang update akan datang :), registration Korang  tidak akan expire. Ini bermakna korang telah 
hack untuk mendapatkan fullversion juga.. kah3..

Untuk pengetahuan korang lagi.. Cara ini lah yang mereka2 diluar negara buat Crack untuk korang dapat free IDM.. selain itu cara crack ini boleh juga digunakan menggunakan software.. Ade masa aku  post.
bagi pengguna windows 7 mayb korang ade masalah. tinggalkan komen korang jika korang mengalami apa2 masalah. Admin perlu feedback korang..  Selamat mencuba..




Saturday, September 15, 2012

Some Sweet Things Can be Nice


1. I love you five days a week, the other two I lust you.

2. I'm so in love with you, breathing hurts.

3. When I'm without you, I'm never without you.

4. You're easy to love.

5. You make me laugh.

6. In this world you make me who I am

7. Life makes sense when I see you at the end of the day

8. As I love you, I learn more about life

9. My love, you fill me with sunshine smiles and rainbow colors

10. When I'm with you, the whole world stops, and I finally breathe

11. Life means more to me with you here

12. If I could hold on to you from morning til night, that still wouldn't be enough time

13. You're the only man I see

14. In good times and in bad, you are my answer

15. Never forget, always remember, you can count on me

16. I See You. You See Me. Love is not Blind.

17. Our love has taken every test, and we've passed




20 Sweet Thing You Can Say to Your Boyfriend By Text
1. I love you baby
2. You are seriously hot
3. I See You
4. Do not worry, I'm here
5. Lets share our lives forever
6. Life is like a box of chocolates, I got the nut
7. You make me laugh
8. I always remember to never forget us
9. Do not think I do not know you love me
10. I text u love
11. You're mine
12. Yesterday is like today, perfect with you
13. Tomorrow's PROMISE is today's love
14. Call me crazy, you are an original guy
15. Your butt is cute
16. I love you and your smarts!
17. So tall, so kind, so GLAD Program your mine
18. I can not wait to get my hands on you
19. Yesterday was a great beginning
20. I love our life story










Tuesday, April 24, 2012

kisah lucu malam pertama ... :))




Kisah Satu

Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era..
Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi..
Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera..
Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…

Era : bang, dah dipicit2 ni…tp xkeluar2 pon…
Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar..lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..
Era : ala…lambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang ni…boley ke bang..
secara tiba2…mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..
Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!
Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??


Kisah Dua

Suasana masih riuh di luar. 
Sanak saudara semuanya berkampung disini.
Gelak ketawa, gurau senda jelas kedengaran. 
Aku memimpin isteriku ke dalam bilik pengantin. Suara-suara sumbang terlalu banyak yang menegurku.”Hai, malam masih muda, dah nak masuk tidur?” sapa Pak Ucu.”Orang muda bang Aji, biarlah. 
Air dah penuh kat kepala tu.” sahut Pak Tam disambut hilai ketawa sanak saudara yang lain. 

Meriah sungguh keadaan diluar walau jam sudah menunjukkan pukul 11.00 malam.Hadiah yang masih belum dibuka ku susun ke tepi. Lampu ku tutup. Merebah diri ke katil pengantin, aku menoleh ke arah isteriku.”Kita tidur dulu lah yer. Ramai sangat orang kat luar tu.” Isteriku Hanya mengangguk tanda setuju.

Entah pukul berapa sekarang, aku pun tidak tahu. 
Keadaan di luar gelap gelita dan senyap sunyi. 
Tanda sanak saudaraku telah pulang dan keluargaku telah tidur.Jari jemariku lembut membelai rambutnya. 
Ku selak rambut ikal yang Menutupi telinganya lalu membisikkan “Assalammualaikum!” ke telinganya untuk Menguji isteriku.”Wa alaikummussalam.” Rupanya isteriku masih belum tidur. 
Ku kucup pipi halusnya. Ku kucup dahinya yang mulus. 
Semerbak harumnya menusuk deria bauku. 
Akanku tunaikan tanggungjawabku sebagai suami malam ini. Jari-jemari ini terus membelai tubuhnya. 
Perasaanku tidak dapat dikawal lagi, namun…

“Kringggggg….”
“Tik..tik..tik..tik…”
“Kring.. kring..kring..”
Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyi yang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku. 
Bunyi-bunyi ini telah berjaya membangunkan semua orang di rumahku.
Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu. 
Mataku terarah ke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi. 
Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buah jam loceng. 
Juga sekeping kad berbunyi… 
Selamat Pengantin Baru,Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2 pagi. Jangan maree.. kami potong stim.
Dalam hatiku.. cilaka punya kengkawan. Potong stim betullah!!!TAMATLesson learn nye kat sini …… buka leerRRRR hadiah tuu duluu>>> hihihee


Kisah Tiga

Mak Minah dan Pak Mat ada 4 org anak perempuan yang sangat disayangi iaitu Siti, Seri, Murni dan Suri. 
Satu hari mereka berpakat utk kahwinkan anak2 ni serentak. Selepas selamat diijabkabulkan, ke-empat2 anak tu pun bercadang untuk pegi honeymoon. Siti pegi honeymoon ke Pulau Langkawi, Seri ke Pulau Tioman,Murni ke Pulau Kapas dan Suri ke Pulau Pangkor. 

Sebelum pegi Mak Minah dan Pak Mat berpesan, “nanti jgn lupa hantar berita pada mak dan ayah. 
Ceritakan macam mana honeymoon korang. 
Tak payah tulis panjang2, pakai kod iklan aja dah cukup. 
Ringkas, padat dan cepat.” panjang lebar Mak Minah memberi arahan pada anak2nya.

Seminggu lepas tu depa terimalah surat dari Siti yang bertulis ‘Standard Chartered’ . Tercari2lah kedua suami isteri ni iklan Standard Chartered dan bila jumpa tersenyum le kedua2nya membaca iklan yang bertulis “Besar, teguh dan peramah”.. 
Bahagialah Si Siti rupanya..

Esoknya terima pula surat Seri yang bertulis ‘Nescafe’. Carilah iklan Nescafe dan tersenyum lagi keduanya membaca iklan yang bertulis “Nikmatnyahingga ke titisan yang terakhir” 
Bahagialah Si Seri rupanya…

Selang beberapa hari kemudian, tiba pula surat Murni bertulis KFC’. Carilah iklan KFC dan tersenyum keduanya membaca iklan yang bertulis ‘Hingga Menjilat Jari’… 
Bahagialah Si Murni rupanya… 

Seminggu berlalu, tiada surat dari Suri, Mak Minah dan Pak Mat dah risau. Dua Minggu… tak ada jugak.. masuk minggu ke tiga baru sampai surat dari Suri dengan isi kandungannya “AIR ASIA “. 

Bergegas le Mak Minah cari iklan penerbangan tu sbb tak sabar nak tau apa yg jadi kat anak bongsunya.Bila dibaca. Mak Minah dan Pak Mat terkulat2 tak tau nak senyum atau menangis.. Apa motto iklan itu…??
“7 KALI SEMINGGU..3 JAM SEKALI.. NON- STOP!!”


Kisah Empat

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka.
Pengantin perempuan berkata, “Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks. 
Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?”
“Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. 
Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel,” terang pengantin lelaki. 
Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara .
Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, “Bang, penjahatnya terlepas.”

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan ‘penjahatnya’. 
Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. 
Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.
Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, “Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup.”


Kisah Lima

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama.
Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, "Adoi.. Sakitnya bang...! Macam mana ni bang..?"

Suaminya lantas menenangkan isterinya, "Jangan nangis sayang.. Nanti emak
ayah dengar.. 
Mereka mungkin belum tidur lagi tu.." 
Kebetulan bilik mertua
hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. 
Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. 
Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya:

"Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut."
Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. 
Dia memang terdengar
anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, 
biasalah malam
pengantin, fikirnya. 
Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. 
Dia bangun,
pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: "Ni apa kena ni? 
Tak faham ke?
anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!"

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. 
Sambil tersipu-sipu pengantin
perempuan pun berkata kepada ayahnya: "Abah, klinik gigi esok baru bukak.."


Kisah Enam

Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama
bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang
sahabatnya, Mohd. Jamil.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Amat. "Kebiasaan yang
sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Mohd. Jamil ingin
tahu.

"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan
perempuan?." 

"Ha'ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas
berkahwin?"

"Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam."

"Ye ke? Apa yang kau dah buat?"

"Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan
hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau??!" Mohd. Jamil terperanjat.

"Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana.." jawab

Amat dengan muka mencuka.

"Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?"

"Itulah masalahnya," Amat menjawab. "Dalam keadaan separuh sedar dia 
menjawab, 'Terima Kasih Bang, datang lagi ya'...!"


SURAT CINTA SEORANG ROCKERS UNTUK AWEKNYA~~~


Salam awekku,

Amacam awekku? Lu orait ke? Wa harap lu ok-ok je..

Awekku, gua telah membaca surat lu tempohari. Apasal lu buat cenggini kat gua? Selama ni cintan gua terhadap lu bukan main. Lu ingat gua main-main ke? Cintan gua mendalam very deep you know! very deep purple! Lu tak perasan ke?
Apa yang kurangnya gua ni? Cuba lu cakap! Gua ni tak cukup hensem ke? Atau lu sudah ada balak lain? Lu sound gua beb! Mentang-mentanglu keja opis, lu ada skandal dengan mat despatch kat opis lu tu! Mamat poyo tu lu nak? Apa barang?!! Setakat mat despatch, kalau lu nak tau, gua dulupun pernah mintak jadi cikgu tapi tak dapat. Bukan pasal gua takde kelayakan tapi tadika kemas jarang amik cikgu lelaki. Lagipun jiwa gua lebih kepada seni. Tiket konsert gua semua habis jual! Sebab tulah gua jadi tukang jual tiket konsert funfair buat sekian lamanya sampai tauke funfair tu tak offer kat onglain.
Gua memang betul-betul tak puas hati ni! Lu memang bikin gua panas! Sampai hati lu buat macam ni kat gua setelah apa yang gua dah kasik kat lu. Lu ingat gua ni apa?!!

Awekku, lu ingat tak dulu sewaktu lu & gua first time jumpa? Masa tu hujan. Lu takde payung. Lu lari pegi kat bus stop. Lu basah kuyup. Kesian pulak gua tengok lu kesejukan. Gua bukak jeket gua pastu kasik lu pinjam. Baek punya gua usya. Start tulah lu & gua sama-sama sudah feeling-feeling. Gua ingat lagi lagu "antara gadis" masa tu kita layan menjadi lagu tema cinta gua kat lu. Gua selalu nyanyi lagu tu kat talipon public. Lu tak ingat ke? Ke lu dah lupa?!!

Pehal lu buat cenggini?!! Gua dah tangkap cintan maut kat lu wo! Janganlah buat gua macamni! Kalau lu tak suka cara gua lu cakaplah! Janganlah kerana besday lu gua hadiahkan t-shirt metallica, lu buat camni pulak kat gua. Gua tau sapa gua. Gua memang macamni, rocker sejati! Lu pun tau sapa gua. Dulu lu takdepun macam ni. Lu tak kisahpun! Lu layan selamba je. Tapi kenapa sekarang lu berubah? Nampak je gua rocker tapi gua pun beriman jugak, beb! Sembahyang jumaat tak tinggal wo!

Lu pikirlah sindri, beb! Gua dah curahkan segala-galanya kat lu. Gua dah sound mak bapak gua yg gua nak meminang lu. Gitar Gibson secondhand gua tu gua dah gadai. Gua buat modal nak kawin dengan lu. Cayelah cakap gua! Gua tak tipu! Betul cakap lu! Gua harap lu pikirlah baik-baik, beb! Gua dah takde awek lain lagi. Lu sorang jelah yang gua cinta. Awek lain gua usya diorg tak layan gua cakap lu! Gua tak tipu! Betul punya cakap lu!

Akhirkata dari gua, kenang gua dalam doa makan malammu. Semoga lu berbahagia, beb!

Yang Benar,
Rockersejati








Monday, April 9, 2012

tips untuk rambut cepat panjang

sape nak rambut cepat panjang? rambut aku dua bulan jea dah lebih 1inch panjang. haih. potong jea, panjang balik. potong lagi, panjang balik lagi. penat dah asek ulang alik salon. frust aku.

ni cara aku jaga rambot aku ah. aku rasa mugkin ah sebab ni rambut cepat panjang. nak kata aku jaga pemakanan, takda lahh pulak. semua aku bantai jea makan. lagi2 kopok2 jajan tu. perhh. memang febret aku. nak update blog ni pun aku sambil makan kopok mamee yang 30cent uh. hehe. *dadan ah nak bg tau harga jugak. padahal bukan mahal pun, 30cent jea. cakap macam beli makanan mahal2.

okay, sebelum aku cross over p topic lain. baik aku bg korang tips cepat. so, heres the tips!

1. rajin2 basuh rambut korang. paling kurang or paling kerap, 2hari sekali. jangan seminggu sekali baru nak cuci! nnt kelimumur dah berkampung kat atas kepala korang. jangan sampai dorang sempat lantik ketua kampung sudah. *ada ke yang ke yang tak cuci rambut sampai seminggu?

2. kena kan kat matahari. bukan matahari yang panas terik tuh! rosak habeh lahh rambot korang. matahari pagi. sebelum pukul 10 pagi tuh, tuh lahh matahari pagi. alang2 time tengah sidai kain kat rumah tuh, tompang2 lahh jemur2 sikit sekali rambut tuh kat matahari sambil jemur kain. *tok nenek matahari, wa tompang jemur rambut sikit ni..

3. jangan merokok, jangan minum minuman beralkohol ofcoz, and jangan minum minuman berkafien. sebab benda2 ni tak sihat kan? so, secara tak langsung akan bagi effect kat rambut korang gak. effect kat organ badan plak? jangan tanya gua. gua tak pakar bab2 ni. gua bukan doctor. tanya en. google pleseeeeeeeeeeee

4. banyak banyak and banyakkkkkkkkkk kan minum air masakkkkkkkkk. mineral pun boleh rasa nya. sebab kat rumah aku stock air mineral jea ada. so, natang tu jea ah yang aku dok minum hari2.

5. jangan terlalu kerap sikat rambut. aku tak sikat rambut. pas mandi, aku just kemas kan guna jari jea. rambut aku bukan lah macam dalam ikalan rejoice guna cari pon boleh tu. tp boleh jea guna jari even tak cantik camtu. huhu. sebab sikat boleh menyebabkan rambut korang cepat gugur. nnt rambut tak sempat panjang, dah botak. macam mana? haaa. pandai2 korang lahh cari wig pastuh.

6. jangan selalu guna hair blower. aku guna gak natang tu. tapi tak hari2 lahh. agak2 kalau aku ada hair cricis masa aku nak keluar ngn member or boyfriend. terpaksa aku guna gak sebab nak nampak kemas kan. so, jangan guna kerap ah natang ni. nnt rambut rosak. tak sempat nak simpan panjang, dah rosak. nnt terpaksa p kedai potong bahagian rambut yang dah rosak tuh.

7. jangan kerap dye rambut. tak kira ah korang nak dye warna hijau ke biru ke. kalau dah dye satu warna. biar jea. dah potong habis sisa2 warna tu, baru dye warna lain. jangan campor2. rosak habeh rambot korang nnt.


*rambut lama aku. takda lah cantik mana. but okay lahh eh?time baru bngun tdow wktu nieyh(kt tmpt kje lma) but skrg dh pendek coz msin pnas yg blh mbuat aku migrain neyh....perghh bru pnas dunia neyh...  :P

p/s; aku suka rambut aku time baru bangun tidur. nmpak macam dalam gambar ni terus. serious. ramai perempuan yang tak suka sikat rambut, rambut dorang mesti akan cantik dengan sendiri nya masa bangun tidur. nk tau macam mana? sok aku bg tips lagi. okay? thx readingggg ;)





Friday, April 6, 2012

berkhayal dan mengelamun sebentar ^_^

assalamualaikum dan salam sejahtera bg yg bukan islam ^_^

seperti biasa apabila malam menjelang , aku akan menyelusup ke satu sudut di dalam rumah yang bernama dapur...dimana target utama aku adalah meja makan . .  okeyh aku lapar, nak pi cari sesuatu yang boleh dimakan oleh aku..
dalam mata pencarian aku tu,akhirnya aku berjaya menemui tin yang berisi biskut2 coklat munchy...fuhh..cun!!
huhu ...sejak bila mak aku beli pon xtaw...rezeki aku la katakan :D
dengan tanpa berfikir panjang aku terus membuka penutup tin  dan mengambil sepeket biskut coklat tuh dan terus menuju masuk ke dalam bilik...
yei..yei....~ dapat biskut...yei..yei ...~
( jgn amalkan perilakuan seperti ini bila korang dh umr 18 thn ke atas :D )


kruppp!!kruppp!!! kruppp!!...

bunyi biskut coklat yang dikunyah rakus oleh si gergasi yg lapar.. sambil memandang ke arah laptop aku ,
tetiba aku terasa bosan...ehhh' knapa bosan erk?? sambil mengerut dahi dan biskut separa hancur ditangan..
mulalah aku mula berkhayal dan mengelamun~

kalau lah aku nobita mesti seronok kan?? damn!! ape kejadahnye aku pikr macam nieyh? okeyh!
sebabnya bila ada nobita,disitu akan adenye doremon...kan?? wahh bestnye klu ade doremon ... :))


hai nama kite doremon..kite C.N.A  yg punya :D


kalau lah aku ade doremon!first nanti aku nak mintak dia pinjamkan aku 
"pintu kemana saja" jyyeahh...


dengan pintu itu aku dapat pergi kemana saja aku hendak pergi...great!!
nak jumpa kawan ke??..nak pergi tngok beruang kat kutub utara ke?? or sekodeng bf aku mandi ker...
okeyh!! tu xbgus..jgn buat okeyh :))

yang kedua aku nak dia bawa keluarkan mesin pajak gadai(ha..sapa perminat setia doremon kecik2 dulu mesti  thu alat ape tu kan ? ) hahaha... segala barang aku yang xberguna lagi akan ku pajak gadai, so dapatlah income dari kat situ juga kan ...


haa~~ lepas tuh ape lagi yer?? tolong aku fikirkan jap bole??



okeyh.. yang ketiga aku nak benda dkat atas kepala die tuh.
.teng...teng..teng... TELECOPTER !
senang sikitkan bila ade benda ni...agak nak tngok konsert ke ape bagai..boleh la guna bnda nieyh  terbang naik atas stage terus kan  :P

lepas tuh yang keempat aku nak dia pinjamkan aku ''laci ajaib'' ala.. laci tuh boleh bawak kiter ke masa depan tuh okeyh!
ni barang yang paling best la~~



aku akan masuk kedalam laci ajaib tuh dan pergi ka masa hadapan..
aku nak tengok muka suami aku....wink...wink... ^_^









wow amazing!!!

dah tengok muka suami aku dah, lepas tuh aku nak laci ajaib ni bawa aku pergi kemasa hadapan pula..LINCAH aku ni ... >.<

wengg..weng..weng.....





************************





warghhh kejap nye sampai... malaysia ke ni ?? wau..wah..wah . o.0



kalau lagi hadapan??? macam mana pulak yer?? laci ajaib..nak tengok..nak tengok...
lincah..lincah!! weng~~ weng~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




erk??? =,='' ... laci ajaib nieyh dah rosak kot?? ermm xpela,bg balik je la kat doremon . .k baiii!!

(sambung makan biskut coklat balik )




thankz for reading ^_^''




bukan semua yang cantik tu subjektif ^_^


Assalamualaikum.


Tajuk atas tu takde bende aku nak huraikan pon, just nak share 1 video lawak level teratas dengan korang. Aku tension je, aku akan tgok video-vdeo beliau. Well, vlogging sekarang amat popular, tapi aku rase mamat matlutfi ni antara vlogging paling LMAO di samping inianwarhadi di Malaysia. Makna di sebalik video beliau ni lah yang mahal dan amat bererti dan aku dahagakan sangat mesej-mesej sempoi dari beliau yang telah membuatkan otak dan minda aku ni terbukak luas. Lu Memang Terbaik Bro. =D


pak cik kejam!!

huhu...berjumpa lagi kita di blog nieyh semua...
haha,kisah yg akn ct kongsi di my blogger ni adalah salah satu kawan ct di laman sosial facebook yg ct mmnggil die pakcik...wlupon die ni mude lagi drpd ct...
mst pelik kan kenapa pngil kat die pak cik tp bkn adik ?? . . ha die ni suka pnggil kat ct makcik tua =,=''
ade ke nmpk ct ni mcm makcik ???huh!! A.P.T.B~~
wlu pon die ni ske buat ct skit hati tp ct rse die baik  hati dan comel (erkk accuatualy prnh tgk die pon x coz kt fb pon ltak gmbr wallpaper biase je...xpnh ltk pic sdri...ade  AKU KISAH pula =,='' ?? )
tahu x knp ct ckp die baik?? wlu pon die ni suke kate ct ni org tua..nenek tua... mak cik per bagai die ttp buat joke bg ct gelak..haha~_~''
die ni bru 17 thn tp pndai berfikiran match . .(xthu la btul ke x...org dkt lman sosial bkn blh cye sgt pon) . .
die cukup marah kalau ct panggil die adik kecil..hahaha sbb pe ct pnggil die adik kecil?? coz die ni suke trip2 nangis^_^ but smetime ct call him tok wan~ (huhu~) ssh jga nk berkomunikasi dgn tokwan ni sbnrnya sbb  tokwan ni dari kaum dusun+kadazan+iban(non muslim)and stay disabah...n xphm ckap smanjung..nsb ba sa ada kawan dri sabah..jd biasa sdh sa ni~~(haha...trip2x mntak puji)..tp die ni pndi kot bermadah punjangga ayat cinta ...antaranye:-


*  cinta diumpamakan air pasang surut..
    bila ia pasang ia akan membawa rezeki kepada nelayan kerana dapat banyak ikan
    sama seperti bila cinta datang membawa kebahagian dan keseronokan..
    tapi bila air yang pasang mula surut,nelayan tidak dapat untuk pergi atau pulang kerana air tidak dalam..
    sama seperti cinta yang bawa kecewaan dan terperangkap di tengah jalan dengan sesalan sendiri...


haha...sebenarnya ayat ni die tuju kat ct...makna kata lain ialah nasihat dari seorang adik atau pakcik tua tntg cinta..erkk tetiba pula tringat kat smeone yg pernah nshat ct mcm ni..ermm ct hrgai sgt smua nshat yg semua org pnh nshat ct..xkire la pasal ape skali pon..ct hrgai smua nasihat korang..hah oke la.. rse nye skit2 dh la ct updte blogger ni...sorie si pakcik tua sbb saya updte pasal kaw disini...haha~~ kan saya uda ckp ama kw saya mou updte ini...jgn ba kw marah sa...~~ adios!! keep it out >.<
















Friday, February 17, 2012

waiting for a perfect women


Waiting . . .
waiting . . .
waiting . . .
Waiting for someone to come in
Waiting for someone to hold me
Waiting for someone to feed me
Waiting for someone to change my diaper
Waiting . . .
Waiting to scrawl, to walk, waiting to talk
Waiting to be cuddled
Waiting for someone to take me outside
Waiting for someone to play with me
Waiting for someone to take me outside
Waiting for someone to read to me, dress me, tie my shoes
Waiting for Mommy to brush my hair
Waiting for her to curl my hair
Waiting to wear my frilly dress
Waiting to be a pretty girl
Waiting to grow up
Waiting . . .
Waiting for my breasts to develop
Waiting to wear a bra
Waiting to menstruate
Waiting to read forbidden books
Waiting to stop being clumsy
Waiting to have a good figure
Waiting for my first date
Waiting to have a boyfriend
Waiting to go to a party, to be asked to dance, to dance close
Waiting to be beautiful
Waiting for the secret
Waiting for life to begin
Waiting…
Waiting to be somebody
Waiting to wear makeup
Waiting for my pimples to go away
Waiting to wear lipstick, to wear high heels and stockings
Waiting to get dressed up, to shave my legs
Waiting to be pretty
Waiting . . .
Waiting for him to notice me, to call me
Waiting for him to ask me out
Waiting for him to pay attention to me
Waiting for him to fall in love with me
Waiting for him to kiss me, touch me, touch my breasts
Waiting for him to pass my house
Waiting for him to tell me I’m beautiful
Waiting for him to ask me to go steady
Waiting to neck, to make out, waiting to go all the way
Waiting to smoke, to drink, to stay out late
Waiting to be a woman
Waiting . . .
Waiting for my great love
Waiting for the perfect man
Waiting for Mr. Right
Waiting . . .
Waiting to get married
Waiting for my wedding day
Waiting for my wedding night
Waiting for sex
Waiting for him to make the first move
Waiting for him to excite me
Waiting for him to give me pleasure
Waiting for him to give me an orgasm Waiting . . .
Waiting for him to come home, to fill my time…
Waiting . . .
Waiting for my baby to come
Waiting for my belly to swell
Waiting for my breasts to fill with milk
Waiting to feel my baby move
Waiting for my legs to stop swelling
Waiting for the first contractions
Waiting for the contractions to end
Waiting for the head to emerge
Waiting for the first scream, the afterbirth
Waiting to hold my baby
Waiting for my baby to suck my milk
Waiting for my baby to stop crying
Waiting for my baby to sleep through the night
Waiting for my breasts to dry up
Waiting to get my figure back, for the stretch marks to go away
Waiting for some time to myself
Waiting to be beautiful again
Waiting for my child to go to school
Waiting for life to begin again
Waiting . . .
Waiting for my children to come home from school
Waiting for them to grow up, to leave home
Waiting to be myself
Waiting for excitement
Waiting for him to tell me something interesting, to ask me how I feel…
Waiting for him to stop being crabby, reach for my hand, kiss me good morning
Waiting for fulfillment
Waiting for the children to marry
Waiting for something to happen Waiting . . .
Waiting to lose weight
Waiting for the first gray hair
Waiting for menopause
Waiting to grow wise
Waiting . . .
Waiting for my body to break down, to get ugly
Waiting for my flesh to sag
Waiting for my breasts to shrivel up
Waiting for a visit from my children, for letters
Waiting for my friends to die
Waiting for my husband to die
Waiting . . .
Waiting to get sick
Waiting for things to get better
Waiting for winter to end
Waiting for the mirror to tell me that I’m old
Waiting for a good bowel movement
Waiting for the pain to go away
Waiting for the struggle to end
Waiting for release
Waiting for morning
Waiting for the end of the day
Waiting for sleep
Waiting…









Friday, November 11, 2011

tenang rase nye . .. :))



assalamualaikum and hello guyz . .
hari niey ct nak cte psal sorang budak nieyh dgn gitar n pey'ei die . .(pey'ei = perangai)
ct ske tgk  sorang budak nie main gitar. klu bdk nieyh main gtar . .
huh!! dasyat . .pe pon xingat dh . .terutama ble main msic genre metal . .
mst korang rse pe kes la minah ni . .music bsing mcm nieyh pon blh wt tenang . .
gila ke pe . .wat sakit otak ade la . .huh!! >,<
hahaha . .tp bdak ni  kawan ct . .jd ct jst bg support pe yg die nak buat . .
xctly die skrg ialah bff  ct. .
die nieyh sorang yg cute n rmi fan . .
untong seyh sape dpt die . . 
blh mcabar tahap keimanan korang seyh . . ,
tp die nieyh sntiasa wat lucu yg pelik2 . .
pasti korang pon akn terikut gye bdak2 nye and  cte alam fantasi nye . .
salah sa2 cte fantasi yg die suka memandai reka cipta ialah lobak . .mybe die ska makan kowt..
lg satu die ske kura-kura . .haha . .mngkin die rse cmel kowt . .sbb slow kan . .:P
tp yg ct thu die xsuka n geli dgn lipas . .haha . .nampak je brutal . tp hati ciput jewr . .ngee~~
die jga xska tgk firaun . .mybe bg die firaun tu plik  ..
tp xpe asl kan die ske pe yg die buat . . . .


tapi yg pling ct suka la kan . . lagu nieyh . .           
tersentuh kowt mdgr lgu nieyh . .
haha . . xla best sgt . .tp ikhlas di nyanyikan oleh smeone . .
mst la akn jd memory kan . .
spa nynyi pon xksah . .
asal kan dapat ingat memory yg  lama . . <3



huh sebelum telupa . .wkt di kolej sem lepas . .
ct de la loving2 dgn smeone nieyh . .nak djadikan cter . .kawan2 housemate die nieyh bleyh dkatakan hari2 je kacau and memerli ct . .asal jmpe je drang msti akan nyanyi lgu nieyh . .
dh la sekali yg menyanyi tu rmi plak . .
malu tu mmg malu sngat la,tp nsib la ct ni pon jns someone yg pale gilax2 nye . .jd ct pon join wt dont know . .hakhakhak .. . .:P
 tp hati nieyh rse berbunga2 je
hehehe . . .
tp mybe lepas ni kteorang mst xmcm dlu dh . .
coz kteorg terpaksa mjdi kwan ats sbb tertentu . . .
harap2 . .dpt lagi bergurau senda mcm dulu2 . . :))